Quatre abonats han disfrutat del triomf llevantinista des de la Llotja VIP L´Alquería
There are no reactions yet. Be the first!
Com en cada encontre del Levante UD disputat en l'Estadi Ciutat de València, en la vesprada de hui quatre abonats més de l'entitat llevantinista, i els seus respectius acompanyants, han tingut l'oportunitat de presenciar el partit ant el Real Unión d'Irun des de la Llotja VIP L´Alqueria.
Els seguidors del conjunt blaugrana que han disfrutat del triomf local des de la zona VIP de l'Estadi han sigut Fernando Sáez Usó, José Ángel García Domínguez, David Elena Catalá i Luisa Sampedro García.