Skip to main content
Fútbol Base
Quatre llevantinistes, convocats per a entrenar amb la Selecció valenciana Sub-16
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD estarà representat demà dimarts en l'entrenament que realitzarà la Selecció valenciana Sub-16 en el Camp Mundial 82 de Catarroja. Quatre futbolistes de l'entitat llevantinista han sigut convocats per a la dita sessió de treball que constarà de la celebració d'un partit amistós.

Els jugadors granotes Iván López, Marcos Castells, Víctor Salinas i Rubén García són els citats pel seleccionador Óscar Medina a les 16:30 hores per a, una hora més tard, disputar un encontre de caràcter amistós.