Skip to main content
Primer Equip
Quico Catalán, a Granada per a assistir a l'Assemblea General de presidents
There are no reactions yet. Be the first!

El president del Levante UD, Quico Catalán, ha viatjat a Granada per a assistir a la Junta Conjunta de clubs de Primera i Segona Divisió, Assemblea General Extraordinària  de la LFP i reunió de la Comissió Delegada que se celebrara demà dijous des de les 10:30 hores. A més, el president llevantinista també assistirà a les 20 hores a l'acte de presentació del Torneig Nacional Aleví de Futbol que se celebra en esta localitat.