Skip to main content
Primer Equip
Quico Catalán participarà esta vesprada en el Fòrum per a Educació i Solidaritat de Gran Associació de Beneficiencia Nª Sra. dels Desemparats
There are no reactions yet. Be the first!

El president del Levante UD, Quico Catalán, participarà esta vesprada, a les 19:30 hores, en el Fòrum per a Educació i Solidaritat que promou Gran Associació de Beneficiencia la Mare de Déu dels Desemparats.

Futbol, negoci o vocació és el tema sobre el qual dissertarà Quico Catalán en el saló d'actes del Col·legi Gran Associació (C/ Padre Huérfanos, 23) de València.

Amb esta desinteressada col·laboració del Levante UD es promouen els valors de Solidaritat que impulsen la labor de Gran Associació, treball que exercix durant més de 160 anys en la ciutat de València.

Destaca entre estes activitats, el projecte “Apradina una Família”, que per la seua singularitat ha tingut una gran acollida entre la societat valenciana.