Skip to main content
Primer Equip
Quico Catalán presenta la campanya ?La Conquista de la Permanència? per als abonaments de mitja temporada
There are no reactions yet. Be the first!

El president del Levante UD, Quico Catalán, ha presentat este migdia la campanya d'abonaments de mitja temporada que l'entitat ha preparat amb el lema “La Conquista de la Permanència. Som 11.225 Valents, tu ho eres?”.

Catalán ha afirmat que des del club s'està convençut que a més dels 11.225 valents que s'han abonat a la il·lusió de la permanència en Primera Divisió en la present temporada, “hi ha molts més llevantinistes, dormits, però hi ha, per la qual cosa amb esta campanya esperem despertar-los i convertir-los en actius”.

L'abonament de mitja temporada dóna dret a presenciar els deu partits que es juguen en el Ciutat de València en la segona volta i a més, el Consell ha inclòs l'últim partit de la primera volta que es disputarà en el coliseu granota davant del València CF.

A més, tal com ja es va anunciar, els abonats que adquirisquen el seu passe en la campanya tindran tractament d'abonat en la compra de les entrades per al partit de Copa del Rei davant del Real Madrid, i podran beneficiar-se dels descomptes, per la qual cosa les entrades els costaran únicament entre 15 Euros i 30 Euros, depenent de la zona en què compren el seu passe.

Des de l'entitat, es continua mantenint el compromís amb els desocupats, jubilats, gent jove i xiquets, tal com ja succeïra a principi de la temporada, i tots ells tindran preus especial en els abonaments de mitja temporada.

Catalán ha afirmat que “el Levante UD continua fent un altre esforç més a presentar una campanya molt atractiva, en el que el Consell d'Administració anteposa el creixement de la massa social, traient preus irrisoris per a disfrutar d'onze partits en Primera Divisió, amb partits tan atractius com Barcelona i València, i jugant-nos continuar en l'elit del futbol”.

Els abonaments de mitja temporada es poden adquirir en les oficines del club des de demà dijous, en el següent horari: de dilluns a dijous de 9 a 14:30 h i de 16:30 h a 19:30 hores, i divendres de 9 a 15 hores.