Rafa Jordà estarà un mes de baixa per una ruptura fibril.lar
There are no reactions yet. Be the first!
S'han confirmat els pitjors pronòstics i finalment Rafa Jordà haurà d'estar quatre setmanes allunyat dels terrenys de joc per una ruptura fibril·lar en el bíceps femoral de la cama dreta.
Els servicis mèdics han informat del diagnòstic este migdia, després que el jugador s'ha sotmés a diferents proves mèdiques durant este matí.
El davanter català es lesionava divendres passat en el xoc davant del Girona en l'última jugada de l'encontre.