Skip to main content
Primer Equip
Rafa Jordà, Farinós, Del Horno i Juanfran s´exerciten al marge en la sessió matinal en les instal.lacions de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Juan Ignacio Martínez ha confeccionat dos onzes que s'han enfrontat entre si en la sessió matinal establida per a hui dijous 25 d'agost. A les 9:30 hores el grup botava al camp número u de la Ciutat Esportiva. A penes mitja hora més tard i després de complimentar un calfament col·lectiu, els dos equips dissenyats per JIM iniciaven la confrontació davant de l'atenta mirada del preparador alacantí. El tècnic ha comptat amb la totalitat de la plantilla amb les excepcions de Rafa Jordà, Farinós, Asier del Horno i Juanfran. El lateral valencià ha realitzat un treball específic de recuperació en el gimnàs encara que les previsions indiquen que demà pot reintegrar-se als entrenaments. Juanfran es va retirar en la sessió d'ahir a causa d'unes molèsties en el bessó. Per la seua banda, Jordà, Farinós i Del Horno seguixen els plans establits és els seus respectius processos de recuperació. El planter prosseguirà demà amb les sessions estipulades per a la present setmana. A les deu i mitja s'exercitaran a porta tancada en l'Estadi Ciutat de València.