Skip to main content
Primer Equip
Rafa Jordà, Pedro López i Aranda s´integren junt amb el grup en l´entrenament que obri la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Rafa Jordà, Pedro López i Carlos Aranda s'han integrat este matí al grup en el primer entrenament de la setmana que preludia la inauguració de la competició en Primera Divisió, si finalment hi ha futbol en la penúltima setmana del mes d'agost. Juan Ignacio Martínez suma efectius a la plantilla a escasses dates de l'estrena de lliga davant del Real Saragossa en l'Estadi Ciutat de València. Rafa Jordà i Pedro López ni tan sols es van desplaçar amb l'expedició blaugrana que va anar a Parma a finals de la passada setmana mentres que Aranda va estar en el col·lectiu, si bé no va participar en l'enfrontament que va tancar la pretemporada en l'Estadi Ennio Tardini de Parma.

Els tres jugadors han completat la sessió matinal, un aspecte que alimenta les seues respectives recuperacions i l'opció que l'entrenador alacantí puga disposar d'ells per a l'imminent debut en el campionat de la regularitat. Els components de la primera plantilla han botat al camp número u de les instal·lacions de Buñol a les deu i mitja del matí. Arrere quedaven dos jornades de descans després de la tornada de terres transalpines que han permés recuperar les forces. Iván, Higón i Garabato, tots ells vinculats al filial, s'han sumat a l'entrenament desenrotllat per JIM.

El menú establit ha inclòs un calfament generalitzat, els típics rondos, que han servit per a exercitar la pressió, així com distintes possessions en espais reduïts. La matinal ha finalitzat amb la disputa d'un partit condicionat. Per la seua banda, Farinós i Del Horno han treballat al marge de grup. Tant el centrecampiste com el defensor basc seguixen escrupolosament les pautes delimitades en el procés de recuperació de les seues respectives malalties. La plantilla reprendrà els entrenaments demà dimecres des de les 10:00 hores en la Ciutat Esportiva.