Skip to main content
Levante UD
Ranerista i Dani Aguilar es desvinculen del Levante UD eSports
There are no reactions yet. Be the first!

Els jugadors del Levante UD eSports Antonio Montiel ‘Ranerista’ i Dani Aguilar han finalitzat la seua vinculació amb el club granota. Ranerista va arribar en 2018 i va aconseguir alçar el seu primer torneig internacional, el Eviva eSports Challenge, amb la samarreta blaugrana. Dani Aguilar, per la seua part, va aterrar en 2019 i va finalitzar tercer en la eliga Santander i també es va classificar per a la Champions League que es va celebrar a Manchester en la mateixa temporada.

Des del Levante UD volem agrair-li a tots dos la seua trajectòria amb la nostra samarreta i el seu treball i professionalitat en tot este temps.