Skip to main content
Primer Equip
Robusté i Xisco Nadal es perdran l´encontre davant del Real Unión per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Robusté i Xisco Nadal es perdran l'encontre de diumenge que ve (19 hores – Gol TV) davant del Real Unión per sanció, després que foren expulsats per Ontanaya López en el partit davant del Rayo Vallecano.

A més darrere d'esta jornada, Juanlu s'unix a Juanfran i Ángel en la llista dels jugadors advertits de sanció amb quatre cartolines grogues cada un d'ells.

La resta del llistat d'amonestats queda configurat de la manera següent: Pallardó, Reina, Javi Guerra, Iborra, Miguel Pérez, Rubén i Jorge Pina tenen 2, mentres que, Cerra, Samuel, Héctor Rodas, Manu Herrera, Ballesteros, Pau Cendrós i Rafa Jordà, només tenen una.