Skip to main content
Primer Equip
Robusté s´incorpora al grup en la primera sessió de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Miquel Robusté s'ha incorporat als entrenaments amb el grup en la primera sessió de la setmana, encara que a pesar de tindre l'alta mèdica, encara no està confirmat que puga estar disponible per a l'encontre que disputarà el Levante UD davant de la Real Sociedad diumenge que ve.

Després d'unes quantes setmanes de baixa per una micro ruptura en la inserció proximal del múscul semimembranós de la cama dreta, el central català ha treballat amb normalitat i es troba totalment recuperat de la seua ruptura de fibres, encara que un poc faltat de ritme després d'estar més de vint dies treballant al marge.