Skip to main content
Femení
Rosa Castillo, Sonia Prim i Guru firmen la seua renovació
There are no reactions yet. Be the first!

Després de la firma per una temporada més de Sandra Vilanova i Naiara Ves, en el matí de hui el Levante UD Femení compta en la seua plantilla amb tres renovacions més. Rosa Castillo, Sonia Prim i Guru han estampat la seua firma per a vincular-se amb l'equip llevantinista.

Amb la renovació de Rosa Castillo, el conjunt de Superlliga comptarà un any més amb una de les jugadores més veteranes de l'equip, que complirà la seua onzena campanya en el club blaugrana. La futbolista de Barbate va disputar la passada temporada un total de 19 partits de lliga i va marcar 7 gols. Rosa ha aconseguit amb el Levante UD sis Copes de la Reina i una Superlliga.

Pel que fa a Sonia Prim, la jugadora de Madrid defendrà l'elàstica llevantinista per quart any consecutiu. La temporada passada la central va jugar un total de 24 partits de Superlliga i va anotar un tant. Sonia ja sap el que és guanyar els dos títols més importants del futbol femení, ja que en la seua trajectòria en l'entitat granota ha aconseguit una Copa de la Reina i un títol de Superlliga.

En quant a Guru, que va recalar en les files de l'entitat el passat estiu procedent de l'Ath. Club Bilbao, complirà la seua segona temporada en el Levante UD Femení. La futbolista va arribar al club blaugrana amb l'objectiu de continuar acumulant títols en el seu palmarés i ho va aconseguir. Guru va disputar 22 partits i va marcar dos tants la passada campanya amb l'alegria d'aconseguir, en el seu cas, per segona temporada consecutiva, el títol de Superlliga.