Skip to main content
Primer Equip
Rubén amplia el seu contracte fins al 2018
There are no reactions yet. Be the first!

Rubén García continuarà vestint l'elàstica llevantinista fins al 2018 després que el Levante UD i el jugador hagen rubricat l'ampliació del seu contracte dos temporades més de les que tenia firmades fins al moment.

El jove jugador granota és un dels pilars de l'equip des que arribara a la primera plantilla en la temporada 2012-2013, quan va debutar el 2 de setembre davant del RCD Espanyol. Des d'eixa data ha participat en 67 partits, entre Lliga i Copa del Rei, i hi ha marcat 7 gols.

A més, la projecció de Rubén no ha passat desapercebuda per a la RFEF i el llevantinista és un dels fixos en les categories inferiors de la selecció espanyola, concretament ha disputat partits en la Sub-19, Sub-20 i Sub-21. El passat estiu va disputar el Mundial Sub-20 a Turquia.

La roda de premsa de l'ampliació de la firma es realitzarà esta vesprada a les 16:30 hores en el Ciutat de València.