Skip to main content
Primer Equip
Rubén complea la sessió de treball prèvia al duel davant del Real Saragossa
There are no reactions yet. Be the first!

Rubén adquirix protagonisme. L'atacant asturià ha completat la sessió de treball que el planter ha desenrotllat hui en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. El futbolista no va participar en el partit de Copa del Rei que va enfrontar al Levante i al València en el feu de Mestalla dijous passat per una distensió en el bíceps femoral de la seua cama dreta que es va produir en el duel davant de l'Athletic Club en Sant Mames. Des d'eixa data ha estat exercitant-se en solitari, si bé en la sessió d'ahir va treballar junt amb els jugadors que no van estar presents en el derbi. Hui ha repetit experiència en la jornada prèvia al partit davant del Real Saragossa. L'ecografia practicada ahir confirma l'evolució òptima d'esta malaltia encara que el seu concurs en l'enfrontament davant de les hosts aragoneses continua sent una incògnita.

No obstant això, la principal novetat ha sigut l'aparició de Juanlu, inèdit des de la lesió que va patir en el partit de Copa davant del Deportivo de La Corunya. Acabat de renovar el seu compromís amb la societat blaugrana per la pròxima temporada, amb la possibilitat d'augmentar esta relació en un any més, s'ha convertit en l'epicentre d'atenció de la sessió. Les mostres d'afecta del col·lectiu blaugrana han sigut continuades. Juanlu ha rebut tractament de fisioteràpia. Juan Ignacio Martínez ha ultimat este matí la preparació del duel enfront de l'equip de Jiménez. El preparador ha assajat qüestions tàctiques sobre el verd del camp número u de la Ciutat Esportiva. Iván, Roger, Higón i els porters del filial, Pablo i Mario, cal recordar que Garabato està lesionat, han estat presents en l'entrenament matutí. Per la seua banda, Pedro López i Valdo s'han exercitat junt amb Félix Vicente, readaptador de l'entitat.