Skip to main content
Primer Equip
Rubén es perdrà l´encontre davant del Córdoba CF per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García no podrà comptar amb Rubén Suárez dissabte que ve per a l'encontre davant del Córdoba CF per sanció, després que la passada jornada Bernabé García li mostrara cartolina a l'asturià i al tractar-se de la quinta d'esta classe li ocasione un partit de suspensió.

A més, el tècnic madrileny haurà d'esperar a l'acord del Comité de Competició sobre la sanció a Ballesteros, expulsat amb roja directa, i davant del que els servicis jurídics de l'entitat llevantinista han presentat al·legacions a l'acta.

En quant a la resta de jugadors amb targetes, Samuel i Geijo seguixen advertits de sanció amb quatre cartolines grogues. Reina i Del Moral sumen tres amonestacions; Yago, Felipe, Ángel, Ballesteros, Pedro Vega i Tena tenen dos grogues, mentres que Adrián, Iborra, Cerra, Parri i Jorge Pina únicament compten amb una groga.