Skip to main content
Atlético Levante UD
Rubén García causa baixa en la convocatòria de la Selecció espanyola Sub-19 per grip
There are no reactions yet. Be the first!

El jove futbolista del Levante UD, Rubén García, ha causat baixa en la citació de la Selecció espanyola Sub-19, per a les jornades de treball que començaran en el dia de hui, per grip.

Qui sí s'ha concentrat amb el combinat nacional és Iván López, que esta mateixa vesprada començarà a exercitar-se a les ordes de l'entrenador Julen Lopetegui.

El grup treballarà amb la ment posada en la Ronda Elit que haurà d'afrontar el conjunt Sub-19 entre el 23 i 28 de maig a Itàlia. Amb la intenció d'arribar en la millor forma possible a eixa cita, la Selecció ha programat tres encontres amistosos: el 29 de febrer davant de França i els dies 27 i 29 a Montenegro davant de la seua selecció.