Skip to main content
Primer Equip
Rubén i Chris s´exerciten al marge del grup
There are no reactions yet. Be the first!

Rubén i Chris Lell no han participat en la tercera sessió de treball de la present setmana en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. L'atacant i el defensor s'han exercitat junt amb Estanis Asensi seguint un pla específic de recuperació de les seues respectives lesions. Rubén patix una elongació en el psoas i en la musculatura rotativa del maluc mentres que el defensor alemany es va retirar en la jornada d'ahir a Buñol en els minuts finals de l'entrenament després de patir una forta contusió. Per la seua banda, Juanfran i Munúa han représ el treball amb normalitat. El lateral va abandonar l'entrenament d'ahir al sentir unes molèsties en el genoll dret mentres que el meta va patir un procés febril que li va impedir desplaçar-se fins a la Ciutat Esportiva. Juan Ignacio seguix amb la planificació del partit davant del Mallorca de diumenge que ve. El col·lectiu s'ha traslladat a l'Estadi Ciutat de València per a seguir exercitant-se. El grup ha realitzat un treball tàctic sobre el verd d'Orriols. El planter està citat en el Ciutat demà des de les 10:30 hores. Juan Ignacio atendrà als mitjans de comunicació a la conclusió de la matinal.