Skip to main content
Femení
Ruiz García dirigirà l´encontre del Femení davant del RCD Espanyol
There are no reactions yet. Be the first!

Miguel Ángel Ruiz García ha sigut el col·legiat designat per a arbitrar l'encontre d'anada dels Quarts de Final de la Copa S.M. La Reina que enfrontarà diumenge que ve a les 12 hores al Levante UD i al RCD Espanyol en l'Estadi Ciutat de València.

El col·legiat valencià tan sols ha dirigit un encontre al conjunt llevantinista en la temporada que acaba de finalitzar. Ruiz García va arbitrar el partit Levante UD Femenino-CF Puebla que va concloure amb triomf local per 3-0.

Este àrbitre estarà assistit en les bandes per Sánchez Gea i Amoraga Carbonell.