Skip to main content
Femení
Ruth, convocada per als encontres de la Fase de classificació del Campionat d´Europa
There are no reactions yet. Be the first!

Ruth ha sigut convocada per als encontres pertanyents a la Fase de classificació del Campionat d'Europa que es disputaran els pròxims dies 31 de març i 5 d'abril.

La jugadora llevantinista haurà d'estar a Madrid el dilluns 26 de març. L'expedició del combinat nacional es desplaçarà a Alemanya el dimecres 28 per a jugar davant del conjunt alemany el dissabte 31 de març a les 16 hores en l'Estadi Carl Benz Arena de Mannheim (Alemanya).

La Selecció tornarà a Espanya per a jugar enfront de Kazajistán el dijous 5 d'abril a les 12 hores en la Ciutat del futbol de Las Rozas (Madrid).