Skip to main content
Femení
Ruth, convocada per als partits de la Fase de Classificació del VI Campionat del Món
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Ruth García, ha sigut convocada per la Selecció espanyola per als encontres de la Fase de Classificació del VI Campionat del Món que enfrontaran al combinat nacional enfront d'Anglaterra i Turquia l'1 i el 7 d'abril.

La futbolista es concentrarà, junt amb la resta de convocades, en Las Rozas dilluns que ve 22 de març, mentres que el dia 30 es desplaçarà amb la Selecció a Londres per a disputar el partit davant d´Anglaterra el dijous 1 d'abril a les 19 hores.

La tornada a Madrid s'efectuarà el 2 d'abril i el dia 5 viatjaran a Guadalajara per a enfrontar-se a Turquia el 7 d'abril a les 19 hores.