Ruth defendrà una temporada més l´elàstica del Levante UD Femení
There are no reactions yet. Be the first!
Ruth García defendrà una temporada més l'elàstica del Levante UD Femení, després que en el dia de hui haja renovat la seua vinculació amb l'entitat llevantinista.
La defensa valenciana complirà la seua octava campanya en les files del conjunt granota, en les que ha aconseguit dos títols de la Copa de la Reina i un campionat de Superlliga.
Ruth va disputar durant la passada temporada un total de 26 encontres i va anotar 9 gols.