Skip to main content
Femení
Ruth es desplaçarà demà amb la Selecció espanyola a Londres
There are no reactions yet. Be the first!

Ruth García, jugadora del Levante UD Femení, es troba concentrada amb la Selecció espanyola des del passat 22 de març en la Ciutat Esportiva de Las Rozas, on el combinat nacional està treballant amb la vista posada en la Fase de Classificació del VI Campionat del Món.

Divendres passat la Selecció va disputar un partit amistós davant de l'Atlètic de Madrid, on la llevantinista Ruth va botar al terreny de joc com titular.

Serà demà dimarts quan l'equip es desplace a Londres per a disputar el primer partit d'esta Fase l'1 d'abril a les 19 hores davant d'Anglaterra. Un dia després la Selecció tornarà a Madrid per a enfrontar-se a Turquia el 7 d'abril a les 19 hores a Guadalajara.

Fotografia: RFEF