Skip to main content
Femení
Ruth es perdrà l´encontre davant de la UD Collerense per lesió
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora internacional del Levante UD Femení, Ruth García, no estarà a disposició del tècnic llevantinista per a l'encontre que disputarà diumenge que ve l'esquadra blaugrana a Mallorca davant de la UD Collerense.

La futbolista es va lesionar en la sessió d'entrenament celebrada en la vesprada d'ahir i ha sigut vista este matí pel cap dels servicis mèdics del Levante UD, el Doctor Rafael Plaza. Després de practicar-li diverses proves metgesses se li ha diagnosticat una microrrotura en el soleo de la cama esquerra.

A Ruth se li realitzarà la setmana que ve una nova ressonància de confirmació de la lesió.