Skip to main content
Femení
Ruth García, convocada amb la Selecció Espanyola absoluta
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del llevant UD Ruth García ha sigut convocada amb la Selecció Espanyola per a disputar el pròxim partit amistós del combinat davant d´Àustria. La encontre tindrà lloc el pròxim 15 de febrer en l'estadi municipal San Lázaro de Santiago de Compostel·la a les 20.45h.

La concentració prèvia a este partit donarà començament el dia 13 del mateix mes.