Skip to main content
Femení
Ruth García, convocada per a disputar un amistós de la Selecció espanyola davant de Dinamarca
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Ruth García, ha sigut convocada per a disputar un encontre amistós davant de Dinamarca en Velje. Este partit serà l'última prova que tindrà el combinat nacional abans d'afrontar l'Eurocopa de Suècia, que es disputarà del 10 al 28 de juliol.

Este encontre amistós se celebrarà el pròxim 28 de juny a Dinamarca tornant així la visita de les nòrdiques a Madrid el passat mes de març (0-0).

El seleccionador Ignacio Quereda ha convocat a 23 futbolistes per a este compromís, encara que es realitzaran cinc descartes perquè siguen 18 les jugadores que viatgen a Dinamarca.