Skip to main content
Femení
Ruth García, convocada per als partits de la Fase de classificació de la Copa del Món
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Ruth García, ha sigut convocada per als partits de la Fase de Classificació de la Copa del món que enfrontarà a Espanya i a Àustria el 24 d'octubre a Còrdova i el 29 d'octubre en Amstetten (Àustria).

La futbolista es concentrarà junt amb la resta de jugadores esmentades el pròxim 19 d'octubre en la Ciutat del Futbol en Las Rozas.

L'encontre Espanya-Àustria se celebrarà en l'Estadi El Arcángel de Còrdova el 24 d'octubre a les 12 hores, mentres que el partit Àustria-Espanya tindrà lloc en l'Ertl Glas Stadium d'Amstetten el 29 d´octubre a les 19 hores.