Skip to main content
Femení
Ruth García defendrà l´elàstica del Levante UD Femení per sexta temporada consecutiva
There are no reactions yet. Be the first!

Ruth García s'ha vinculat per sexta temporada consecutiva amb el Levante UD Femení. La central internacional llevantinista ha firmat la renovació del seu contracte amb l'entitat blaugrana, per la qual cosa ha passat a formar part de la plantilla 09/10.

En la temporada 08/09, la jugadora va disputar 30 encontres de Superlliga i dos de Copa SM La Reina. En la competició de lliga va anotar 6 gols, mentres que en Copa va marcar un tant.

Amb Ruth, ja són tretze les jugadores que han firmat el contracte que els vincula amb l'entitat. María Fernández, Nuria, Alicia González, Montse, Naiara, Sonia Prim, Anabel Martínez, Maider, Neus, María Pérez, Leonie i Mariví li han precedit.