Skip to main content
Femení
Ruth García i Sandra Paños tornen a València després d´exercitar-se amb la Selecció espanyola
There are no reactions yet. Be the first!

Ruth García i Sandra Paños tornaran hui a València després de participar en els entrenaments que la Selecció espanyola ha dut a terme en la Ciutat del Futbol de Las Rozas des del dilluns.

En l'última sessió de treball, que s'ha realitzat este matí, les jugadores dirigides per Ignacio Quereda han disputat un intens partidet de 40 minuts. El combinat nacional tornarà a reunir-se per a la celebració de l´encontre amistós internacional que disputarà davant d'Àustria el 15 de febrer a Santiago de Compostel·la.