Skip to main content
Femení
Ruth i Sandra participaren amb la victòria d´Espanya davant Irlanda del Nord
There are no reactions yet. Be the first!

Les dos jugadores del Levante UD Femení convocades amb la Selecció Absoluta, Ruth García i Sandra Vilanova, van participar ahir en la gran victòria d'Espanya per 0-3 davant d'Irlanda del Nord, en el partit corresponent a la fase de classificació per a l'EURO 2009 que de disputarà a Finlàndia que es va celebrar en l'Estadi Showgrounds.

La capitana de la primera esquadra llevantinista, Sandra Vilanova, va disputar 16 minuts ja que eixia al camp substituint Miriam Diéguez en el 74 de joc, i Ruth García participava tan sols 5 minuts, després d'entrar al terreny de joc per Mª José Pérez.

Amb este resultat Espanya es garantix la presència en les eliminatòries de repesca i guanya sencers en la lluita pel primer lloc del grup que atorga la classificació de forma directa. El pròxim 2 d'octubre, Espanya haurà de referendar davant d'Anglaterra la seua condició de millor equip del grup.