Skip to main content
Femení
Ruth va jugar amb la Selecció espanyola davant de Malta
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Ruth García, va participar en la vesprada d'ahir amb la Selecció espanyola davant de Malta, en l´encontre corresponent a l'última jornada de la Fase de Classificació del Mundial d'Alemanya 2011.

A pesar de la golejada de la Selecció espanyola per 9-0, el combinat nacional no va aconseguir classificar-se per al Mundial, després d'empatar a dos tants dissabte passat davant d'Anglaterra.

Ruth va disputar els noranta minuts de l'enfrontament.