Skip to main content
Femení
Ruth va jugar amb la Selecció espanyola davant de Romania
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Ruth García, va defendre els colors de la Selecció espanyola davant de Romania, en l´encontre corresponent a la Fase de classificació del Campionat d'Europa Suècia 2013 que va finalitzar per una contundent victòria del combinat nacional per 0-4.

Gràcies a este triomf, les espanyoles arriben a l'encontre que els enfrontarà el dijous a Alemanya amb quatre triomfs al seu favor.

El partit davant del conjunt alemany es disputarà a les 20:30 hores en l'Estadi Municipal Escribano Castilla de Motril.