Skip to main content
Femení
Ruth viatjarà a Malta amb la Selecció per a jugar el partit de classificació del VI Campionat del Món
There are no reactions yet. Be the first!

Ruth García ha sigut convocada per la Selecció espanyola per a la disputa de l'encontre corresponent a la Fase de Classificació del VI Campionat del Món de Futbol Femení que se celebrarà el pròxim 19 de setembre entre els combinats de Malta i Espanya.

La futbolista internacional del Levante UD Femení està citada per al dilluns 14 de setembre en l'aeroport de Barajas. Una vegada allí es dirigirà, amb la resta de jugadores convocades, a Las Rozas, on la Selecció nacional realitzarà entrenaments en sessions de matí i vesprada fins al dia 17, data en què està previst es realitze el desplaçament a Malta.

L'encontre se celebrarà en el MFA Centenary Stadium Ta´Qali de Malta.