Samuel es vincula al Levante UD per a les dos pròximes temporades
There are no reactions yet. Be the first!
Samuel Baños s'ha convertit en nou jugador del Levante UD. El futbolista s'ha vinculat amb l'entitat llevantinista per a les dos pròximes temporades procedent del Real Murcia.
El centrecampista va disputar la passada campanya un total de 31 encontres amb l'elàstica del Xerez. Samuel es va formar en les categories inferiors del Sporting de Gijón i en la temporada 05/06 va passar a formar part del Real Múrcia.
El futbolista es presentarà demà dijous de manera oficial a les 13 hores en la Sala de Premsa del Estadi Ciutat de València.