Samuel i Jorge Pina s'exerciten amb la resta de la plantilla
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla llevantinista ha tornat al treball esta vesprada en l'Estadi Ciutat de València en una sessió en el que el més destacat ha sigut les incorporacions al grup de Samuel i Jorge Pina, els dos ja recuperats de les seues lesions i ja a disposició de Luis García Plaza, i que únicament no van participar en el tram final per precaució.
De la resta de jugadors que arrosseguen molèsties, Adrián i Rubén es van exercitar al marge del grup sobre el terreny de joc, mentres que Pallardó i Pedro Vega no van botar a la gespa i únicament van rebre tractament fisioteràpic.
Els llevantinistes tornaran al treball demà dijous a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Bunyol.