Skip to main content
Femení
Sandra es perdrà el encontre davant el At. Madrid per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

La Real Federació Espanyola de Futbol ha confirmat el partit de sanció que haurà de complir la jugadora llevantinista Sandra després de ser expulsada diumenge passat en el encontre davant del Torrejón per doble amonestació.

La capitana granota va veure la segona cartolina groga en el minut 79 del transcurs del partit, per la qual cosa es perdrà el partit d'anada de les semifinals de la Copa de la Reina que jugarà el Levante UD Femení a domicili enfront del At. Madrid Féminas diumenge que ve a les 12 hores en la Ciutat Esportiva Cerro del Espino.