Sandra i Ruth, convocades amb la Selecció espanyola per a jugar davant Irlanda del Nord
There are no reactions yet. Be the first!
Ruth García i Sandra Vilanova han sigut convocades per la Selecció espanyola per al encontre internacional que disputarà davant d'Irlanda del Nord corresponent al VII Campionat d'Europa Femení, que se celebrarà en Newry -Irlanda del Nord- el pròxim 28 de maig.
Per a la disputa del dit partit, les dos jugadores levantinistas hauran de viatjar a Madrid el dijous dia 22 per a concentrar-se en Las Rozas amb la resta de companyes que componen la citació del combinat nacional. Des del dijous fins al diumenge dia 25 entrenaran matí i vesprada, mentres que el dilluns viatjaran a Dublín, des d'on emprendran viatge fins a Newry per carretera.
El encontre davant d'Irlanda del Nord tindrà lloc el pròxim dia 28 de maig a les 19:45 hores en l'Estadi The Showgrounds.