Skip to main content
Femení
Sandra, Laura del Río, Ruth i Mariajo, convocades amb la Selecció espanyola
There are no reactions yet. Be the first!

Quatre components de l'esquadra del Levante UD Femení han sigut convocades per la Selecció espanyola per a la disputa del encontre Espanya-Anglaterra que se celebrarà el pròxim 2 d'octubre a les 20:30 hores en el Nou Estadi Ruta de Plata de Zamora, corresponent al VII Campionat d'Europa Femení.

Així, Sandra Vilanova, Laura del Río, Ruth García i Mª José Pons estan citades dilluns que ve 22 de setembre, a les 17 hores, en la dàrsena d'autocars de la terminal 4 de l'Aeroport de Barajas per a dirigir-se amb la resta de futbolistes convocades a Las Rozas on quedaran allotjades fins al dia 29.

Els entrenaments es realitzaran des del dia d'arribada fins al 28 de setembre, en sessions de matí i vesprada. Abans del desplaçament a Zamora es produiran quatre descarts.