Skip to main content
Femení
Sandra Paños, convocada per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Sandra Paños, ha sigut convocada per a participar en els entrenaments que realitzarà la Selecció Sub-19 del 10 al 12 de gener en Las Rozas (Madrid).

La portera llevantinista haurà d'estar el pròxim dia 10 en l'aeroport de Barajas para des d'ací dirigir-se, junt amb la resta de jugadores convocades, a la Ciutat del Futbol de Las Rozas i seguir les ordes del Seleccionador nacional.