Skip to main content
Femení
Sandra Paños, convocada per la Selecció espanyola Sub-19 per a la disputa del X Campionat d´Europa
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Sandra Paños, ha sigut convocada per la Selecció espanyola Sub-19 per a la disputa del X Campionat d'Europa que se celebrarà del 28 de maig al 12 de juny en Cervia (Itàlia).

Espanya està enquadrat en el Grup B junt amb Alemanya, Noruega i Països Baixos.

El calendari de partits és el següent:

Dilluns 30 de maig

17 h. Espanya-Països Baixos (Forli)

Dijous 2 de juny

17 h. Alemanya-Espanya (Bellaria)

Diumenge 5 de juny

17 h. Noruega-Espanya (Forli)

Dimecres 8 de juny

17 h. Semifinal (Bellaria)

20 h. Semifinal (Imola)

Dissabte 11 de juny

20:30 h. Final (Imola)