Skip to main content
Primer Equip
Segona sessió d´entrenament de la primera plantilla llevantinista
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha realitzat esta vesprada la segona de les dos sessions programades para hui en la Ciutat Esportiva de Buñol.

Cerra i Rubén que este matí van treballar en el gimnàs, esta vesprada han realitzat carrera contínua, a més de completar l'entrenament amb tractament de fisioteràpia. Està previst que els dos demà comencen a tocar baló.

Álvaro Del Moral i Pallardó van realitzar únicament fisioteràpia, mentres que Adrián Martín i Samuel, a més de treballar amb els fisios van treballar en el gimnàs.

Els llevantinistes tornaran al treball demà dimecres a les 18:30 hores en l'Estadi Ciutat de València en una sessió que es realitzarà a porta tancada.