Skip to main content
Primer Equip
Sense sancionats per a rebre a l´Alacant dissabte que ve
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García no perdrà cap jugador per sanció per al xoc davant de l'Alacant de dissabte que ve, ja que recupera Ballesteros i Iborra suspesos davant del Celta, i encara que s'amplia la llista de jugadors advertits a sis, cap dels futbolistes que es trobava a la vora de la suspensió va veure cartolina groga la passada jornada.

D'esta manera, Molinero, Robusté, Rubén, Jorge Pina, Xisco Nadal i Geijo, es queden a la vora de la suspensió amb quatre grogues cada un d'ells.

La resta del llistat de jugadors amb targetes el completen Samuel, Reina i Del Moral amb tres grogues; Yago i Felipe sumen dos, mentrestant, Tena, Ballesteros, Pedro Vega, Adrián i Ángel només tenen una.