Skip to main content
Primer Equip
Sense sancionats per a rebre al Deportivo Alavés
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García tindrà tots els jugadors a la seua disposició per sanció per a rebre al Deportivo Alavés este diumenge a partir de les 17 hores, després de que Lesma López mostrara cartolina groga a Xisco Nadal, Iborra, Tena i Pedro Vega.

Únicament Xisco Nadal se suma a la llista de jugadors advertits de sanció formada per sis llevantinistes: Cerra, Ángel, Jorge Pina, Geijo, Robusté i Xisco Nadal que amb quatre cartolines cada un d'ells, estan a la vora de la suspensió.

Completen el llistat de jugadors amb targetes Reina i Tena amb 3 cartolines; Miguel Pérez i Yago que sumen dos, mentres que Pedro Vega, Iborra, Gorka Larrea, Adrián, Samuel, Rubén i Álvaro Del Moral només tenen una.

D'altra banda Ballesteros tornarà a estar disponible per a esta jornada, després que davant de l'Hércules hagueren de complir un partit per acumulació de grogues, igual que Pallardó encara que el valencià està lesionat i no podrà jugar davant del Deportivo Alavés.