Skip to main content
Primer Equip
Sense sancionats per a rebre el líder diumenge que ve
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García tindrà tots els seus jugadors disponibles per targetes per a rebre al Xerez CD, després que cap dels jugadors advertits de sanció vera cartolina groga diumenge passat. A més, el tècnic madrileny recupera Robusté, que va complir sanció per acumulació de grogues davant del Sevilla Atlético.

Cerra, Ángel, Jorge Pina, Geijo i Xisco Nadal que amb quatre cartolines cada un d'ells, estan a la vora de la suspensió, i formen la llista de cinc jugadors advertits de sanció.

Completen el llistat de jugadors amb targetes Gorka Larrea, Miguel Pérez, Reina i Tena amb 3 cartolines; Iborra i Yago que sumen dos, mentres que Felipe, Pedro Vega, Molinero, Adrián, Samuel, Rubén i Álvaro del Moral només tenen una.