Skip to main content
Primer Equip
Sergio González es desvincula del Llevant després de l´acord aconseguit amb el club
There are no reactions yet. Be the first!

El centrecampista català, Sergio González, s'ha desvinculat hui del Levante U.D. després de l'acord aconseguit amb el club. El club vol agrair a Sergio el seu treball en el seu pas per la nostra entitat. El futbolista es va incorporar al Levante el passat estiu i ha disputat 14 partits de Lliga i dos de Copa marcant tres gols durant la temporada 10-11.