Skip to main content
Primer Equip
Sergio González inicia esta setmana un treball específic de recuperació sobre el camp
There are no reactions yet. Be the first!

Sergio González ha iniciat este matí, en el primer entrenament de la present setmana, un treball específic sobre el terreny de joc. El centrecampista català, amb un edema en el bessó de la cama esquerra, que l'ha inhabilitat durant les ultimes setmanes, ha efectuat carrera contínua en el camp un de la instal·lació de Buñol. El centrecampiste ha conjugat esta pràctica, nova des que va caure lesionat, amb un tractament específic de fisioteràpia. Per un estadi semblant travessa Pallardó. El centrecampista ha completat un entrenament personalitzat sobre el verd amb una sessió de fisioteràpia. Pallardó es va perdre el compromís de diumenge passat per una xicoteta ruptura en l'abductor. Per la seua banda, Gorka Larrea, amb una contusió en la cama, que li ha provocat una inflamació en el múscul del pannicle adipós, rebrà al llarg d'esta setmana tractament de fisioteràpia que complementarà amb un entrenament adaptat.

El grup de Luis García ha représ els entrenaments després de gaudir d'una jornada de descans després de la victòria enfront de l'Almeria. El preparador ha comptat amb la presència de la totalitat de la plantilla amb la incursió de Lois i Garabato, procedents del filial. L'entrenament ha constat de dos parts clarament diferenciades. Després d'un treball que ha reunit al total del planter, i darrere d'una pràctica de pressió i possessió col·lectiva, els titulars en el duel davant de l'Almeria han anat al gimnàs mentres que els futbolistes que no van participar des del principi han augmentat les càrregues i la intensitat. L'equip es traslladarà demà a l'Estadi Ciutat de València per a exercitar-se des de les 20:00 hores coincidint amb l'horari establit per al partit del cap de setmana davant del Real Madrid.