Sessió d´activació en les hores inmediates al partit davant del València
There are no reactions yet. Be the first!
Per als components de la primera plantilla de l'esquadra blaugrana, la jornada de hui dijous, que finalitzarà amb el partit de tornada dels Quarts de Final de la Copa del Rei que enfrontarà al Levante i al València sobre la gespa de l'Estadi Ciutat de València, va començar sobre les deu del matí. Era l'hora fixada per a l'arribada dels jugadors al feu del barri d'Orriols. A penes una hora més tard, el col·lectiu botava al rectangle de joc per a realitzar una suau sessió d'activació que va complementar amb un treball específic d'estratègia. Amb anterioritat, el planter s'havia reunit en la sala de premsa per a seguir les instruccions de Juan Ignacio Martínez a través del suport digital. Passades les dotze i mitja del migdia, l'expedició partia cap a l'Hotel NH Las Artes on quedarà concentrada fins al partit coper davant del València.