Sessió de recuperació en el pavelló Municipal de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!
Les condicions climatològiques han determinat un canvi d'escenari en el retorn al treball a Buñol. Els jugadors s'han traslladat des de la Ciutat Esportives fins al pavelló Municipal per a exercitar-se. La pluja ha provocat està variació. Els futbolistes han mudat la gespa natural pel parquet i l'esfèric reglamentari pel baló de bàsquet per a submergir-se en un entrenament un tant atípic en la seua evolució. Després d'un calfament i després de realitzar uns rondos i distints partits de básket, els futbolistes que van partir d'inici en el xoc davant del Celta de Vigo s'han retirat. Per la seua banda, la resta del col·lectiu ha disputat un informal partidet de futbol-sala. Juanfran ha demostrat reflexos i qualitat davall els pals.