Skip to main content
Primer Equip
Sessió de treball intensa en la Ciutat Esportiva de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

El conjunt que dirigix Luis García ha continuat amb les sessions d'entrenament este matí a Buñol, en un entrenament en el els jugadors han augmentat la càrrega de treball preparant ja el compromís de diumenge que ve davant de la Real Sociedad.

El planter ha realitzat un treball de força i futbol reduït, amb les baixes ja conegudes de Dani Carril, Rubén Suárez i Xisco Muñoz, que únicament van rebre tractament de fisioteràpia per les seues lesions.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dijous a les 17 hores en l'Estadi Ciutat de València.