Skip to main content
Primer Equip
Sessió distesa de treball a Buñol en la penúltima sessió d'entrenament
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha realitzat este matí el penúltim entrenament de la setmana, abans del partit ant el Xerez, en la Ciutat Esportiva de Buñol. Luis García ha preparat una sessió de treball més distesa en la que els jugadors han realitzat futbol-tenis i exercicis de tir.

En el comunicat metge, Ángel ha combinat treball sobre la gespa amb tractament fisioteràpic, mentres que Pallardó va participar en el futbol-tenis i va completar la sessió amb carrera contínua.

Els dos jugadors, igual que Rubén, són baixes per a l´encontre davant del Xerez de dissabte que ve.

Els llevantinistes s'exercitaran demà abans partir a Xerés, a les 9:30 hores en l'Estadi Ciutat de València a porta tancada.