Skip to main content
Primer Equip
Sessió regenerativa per a la plantilla llevantinista en l´entrenament de hui divendres
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha realitzat hui divendres en el Ciutat de València sessió d'entrenament regenerativa, en la que han predominat els jocs lúdics i rondos.

Com ha succeït durant tota la setmana, Ángel i Gorka van treballar al marge amb el recuperador ja que el lateral té molt difícil la seua participació per a este diumenge.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dissabte a les 10 hores en l'Estadi a porta tancada.